maandag

AV Vormgeving - week 5

Na de les van vorige week werd me duidelijk dat ik mijn vertelstructuur nog niet helder was, geen duidelijke beschrijving hoe het beeld eruit moest gaan zien.
Ook was het commentaar dat in mijn introductie duidelijk moest worden waarom mijn 2 personages hierheen vluchten en had ik nog geen duidelijk statement voor mezelf.

Ben het geheel gaan herzien en ben de scenes gaan beschrijven in beelden. Met een duidelijk begin, midden en eind. Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met filmen voor mijn visuel evidence.


Voor een duidelijk begin ben ik op zoek naar archiefbeelden en heb deze samengevoegd.




Enkele shots om het laden en lossen in de haven van Rotterdam.




Dit is nog een ruwe schets hoe het eruit moet komen te zien. Heb geprobeerd om met verschillende lichtbronnen in de nachtstand te filmen.